Vazba DSŘ: 11.7.2025: z VITY se nelze přihlásit k DSŘ s chybou ověření certifkátu na straně DSŘ/DIA. Informovali jsme MMR, které pracuje na nápravě.
Vazba ISDS: k 3.7.2025 byla ukončena podpora zabezpečení připojení k ISDS pomocí sady, kterou používá Windows Server 2012 R2 (Windows 8.1), jehož podpora skončila 10. října 2023. Pokud provozujete aplikační server VITA na nepodporovaném OS, naplánujte přenos na novější OS dle popisu.
VITA získává IDDS primárně z ROB/ROS, hledání přes ISDS je pouze doplňkovou funkcí. K podporovaným sadám zabezpečení má ISDS stránku info.mojedatovaschranka.cz/info/cs/79.html
Vazba ISEP: 26.5.2025: MSp oznámilo, že v čase mezi 6:00 a 11:10 hlásil ISEP chyby technického charakteru, které již byly odstraněny.
Vazba DSŘ: 20.5.2025: Vazba DSŘ: nově nefunguje zakládání řízení nad nově převzatými žádostmi, protože
DSŘ ve chvíli volání funkce pro zamknutí dokumentu (lock) provede změnu stavu na zpracováno.
Pokud je žádost v takovém stavu, tak již nelze zakládat řízení přes rozhraní. MMR pracovala na nápravě
chyby, ale i podle posledních informací se tato chyba projevuje. Protože z hlediska legislativního bypass máte povinnost
přebírat žádosti do lokální SSL, ale již nemáte povinnost ukládat cokoliv do DSŘ (je zrušena evidence staveb a dokumentů),
tak i bez založeného řízení v DSŘ můžete ve VITĚ pokračovat. Řízení v DSŘ pak založíte, až MMR provede opravu
svého systému.
Vazba DSŘ: Informace k nastavení a použití ve VITĚ.
Prosím, informace o tom, jak nastavit a používat AIS VITA ve spojení s DSŘ čerpejte z našich
manuálových stránek. Podporu MMR používejte na postup získání certifikátu, nastavení účtů
z DSŘ a případné hlášení chyb z rozhraní, po naší analýze.
Před zápisem nového případu na HelpDesk, prosím, prostudujte aktuálně řešené otázky,
zda váš problém již na této stránce není popsán.
Aktualizace programů VITA |
|
|
Aktualizaci VITA software provádíte na aplikačním serveru, potřebujete mít v adresáři VITA\SETUP\
soubor setup.exe (pokud nemáte aktuální verzi, tak si ji stáhněte pomocí odkazu v panelu vpravo)
a setup.iss s licenčním číslem a klíčem. Podrobný popis instalace.
Přehled novinek
Program VitaMan vám zobrazí přehled novinek,
které jsou k dispozici v v distribuci, k modulům, které máte nainstalované na vašem
serveru
Více informací
Pro zajištění dlouhodobé funkčnosti poskytuje společnost VITA software k programům technickou podporu.
Technická podpora zahrnuje:
- Provádění změn software vyplývajících ze změn obecně platných předpisů České republiky včetně distribuce upraveného software.
- Právo účasti na schůzkách uživatelů software.
- Právo na nákup vyšších verzí software (UPGRADE) za zvýhodněnou cenu (při nepřetržitém odběru technické podpory).
- Poradenskou telefonní službu HotLine pro vyškolené pracovníky v pracovních dnech v době 8 - 17 hodin.
Technickou podporu poskytuje firma VITA software na základě smlouvy uzavřené přímo se zákazníkem.
Program může hlásit chyby:
Více informací o chybách je možné nalézt v logových souborech. Ty jsou uloženy na aplikačním serveru v adresáři VITA\LOG a
jmenují se reg.log, su.log, sk.log,.... Na konci souborů je možné nalézt nové zajímavé informace, které Vás mohou přivést na to,
v čem je problém.
Pokud se ani prostřednictvím těchto hlášek nepodaří závadu odhalit, je potřeba ji nahlásit.
Postup při hlášení chyby
Pro hlášení chyb je k dispozici služba HelpDesk.
Při zápisu, prosím, uveďte následující údaje (pokud jsou pro konkrétní situaci relevantní):
- Program, ve kterém dochází k problému, včetně verze.
- Popis problému:
- popis situace, kdy k chybě dochází
- chybová hláška včetně údajů v tlačítku Detaily
- co se zapsalo při této akci do logu (případně připojit zazipované logy)
- Závada se projevuje systematicky nebo náhodně?
- Systematická závada - opakovaně pro konkrétní případ (konkrétní č.j.) nebo v dané situaci pro všechny případy?
- Funguje uživateli surad?
- Závisí na pracovní stanici či na login?
- Co předcházelo tomu, než se začal problém objevovat?
- instalace nové verze
- restart serveru
- odstraňování virů na pracovní stanici
- nahrávání nových dat katastru
|
|
|